25.11.2010

ah bebişim iyiki koydun o çiçeği!hiç anlamadık


şu sansürleme olayı hakikaten çok komik olabiliyor canlarım..
can sıkıntısından kanalları geziyordum bir baktım film başlıyor cnbc-e'de..baktım robert de niro var, bu film iyidir dedim izlemeye başladım..adammımız yani rabırt amca hapisten çıktı ellerinde çiçekler:)sigarayı çiçekle sansürlemişler.ah bebişim iyiki koydun o çiçeği hiç anlamadık sigara olduğunu :)
ya hakkaten hani sansür yapıyorsunuz bari çiçek koymayın.çocuklar anlamasın diye yapıyorlar ya ben çocuk olsam daha çok kafam karışırdı "adam çiçeği neden ağzına sokuyor anne?? " diye sorarlar adama..yapmayın kardeşim..böyle buzlu cam koy ,siyah bant çek falan ..çiçek koyma canımı alma:D hatta sansüre de karşıyım ben basın özgürlüğü de isterim..bu yazımda onu da belirteyim kayıtlara geçsin lütfen:D

bu arada rabırtcım da pek bir kaslıymış o zamanlar gözümden kaçmadı :D
sevgiler!!

0 okurcuk yazarcık var: