18.11.2010

Kobe öküzü olunmaz Kobe öküzü doğulur:))


Efendim merhabalar :)

Dün gece bertuğlan konuşuyorduk kendisi fransızca öğretmenidir ve şaraptan çok iyi anlar.Ya bertuğcuk kendimi şarap konusunda geliştirmek istiyorum,bana öğretmen lazım dedim.O da emrivaki olmasından yakındı ama sonunda kabul etti..Aah ah öğrenme açlığı içinde olan bana kim karşı koyabilir:)
Konuşmaya devam ederken paşamızın paris fotoğraflarını gördüm feysbukunda,
adam gezmiş gezmiş vay anasını dedim ve bende gezeyim dedim hatta zorluk çekmeyeyim gezerken, fransızca da öğrensem süper olurdu aslında dedim:))
Bu nacizane istağimi de bertuğcuka belirtince aldığım tepki aynen şu oldu:
" Ohoooooo hem şarap hem fransızca sana çok pahalıya patlar :))" Haklıydı valla:)İkisi de inanılmaz değerli meziyetler :) Karşılığında bna yemek ısmarlasrsın dedi.Tamam dedim tabi,Hatta hemen atladım nerde diye ..Mekanı da söyledi ama şimdi reklam yapmayalım:)
Ne yiyeceğiz orda derken bana "kobe beef" diye bir şeyden bahsettikiiii akıllara zarar..
Efenim hayvanlarımız Japonya'nın Kobe kentinde kral gibi yaşayacaklarından habersiz dünyaya geliyorlar.Onlar için özel hazırlanmış buğday,arpa gibi güzel besinlerle besleniyor.Kobe'mizin lifleri sert olmasın diye yürütülmüyorlar bile..Dar yaşam alanları hazırlanıyor kendileri için.
Arkada jakuzileri de vardır bunların allah bilir de söylemiyorlardır basına:) Dişi Kobe'lerle alem de yapıyorlardır bunlar.Yanlış anlaşılmasın ama sırf hayvan rahatlasın eti yumuşak olsun die:)
Yazları iştahları açılsın güzel yiyebilsinler diye bira( ve patates kızartması:) ) veriliyor ve işte en sevdiğim kısım geliyor:
Her gün rahatlasınlar,yumuşacık etleri olsun diye sake ile masaj yapılıyor.Ya adamlara masaj yapılıyor ya hemde her gün ..Ben bile o kadar sık masaj yaptıramıyorum fırsat bulup:)
Hakikaten keşke dünyaya kobe öküzü olarak gelseydim:)) Hayata bak yaa:)
Hem günüm geldiğinde de kesin etim sertleşmesin diye korkutmadan öldürüler ve bende mutlu bir kobe öküzü olarak ölürüm işte:))
Ya tamam susuyorum ya :) İyisi mi bana kobe öküzü gibi bir hayat vaadeden bir koca bulmak :)) Hani böle hergün masajlar falan:)
Uuuu beybi işte bu fikri sevdim:)bunu üzerinde çalışayım :))
Bertuğ'u unuttum daldım Kobe öküzüne:)Bu arada fransızca ve şarap derslerinin karşılığı olan yemek yaklaşık birkaç yüz milyona patlayacak sanırım.
Adamlar bir harfe 40 yıl köle olurken ben Kobe beef'imin yanında da Pendore Syrah şarabımı yudumlarken ödeyeceğim ve biliyorum bundan dolayı insanlık beni asla affetmeyecek:))
Sevgiler..
Dila..

ps: Fransızcaya da başladık:))
"Bonjour" günaydın demek canlar,bunu da belirtmeden geçemeyeceğim:))

0 okurcuk yazarcık var: