16.11.2010

it's freedom bebeem:)



Madem blog konusuna takmış durumdayım yani konu olan "blog"a:)Devam edelim bakalım.
Blog fikrinin en sevdiğim yanı "özgürlük"
Ben çok tatlı bir insanım(!)bunu biliyorum ve istiyorum ki herkes bilsin :)Bu kısmını espri olarak yazdım tabii arada böyle eğlenceli şeyler yazmalıymışım okunabilitemi arttırmak için:)
bu oldu mu ,evet oldu :))o zaman devam ..
özgürlüğe gelince hani ben yazabiliyorum ya ne istersem ,benim alanım ya burası..Kuralları ben koyuyormuşum ya..Kişi ister okusun ister okumasınmış diyorlar ama eğleneceğiniz için okuyacağınızı düşünüyorum.(biraz megoloman olmalıymışım hatta yorumları blog sahibesü onaylasın diyorlar ama ben seviyorum ki bütün hepsini onaylayacağım sonuçta :))fikirleriniz değerli!)hem ister okusun ister okumasın olayına katılamadım bir türlü .."millet okumasın diyorsan günceni neden internette yazıyordun kardeşim" diye sorarlar adama"ben eğleniyorum onlar da benimle paylaşıp eğlensinler istiyorum:)
hayat çok karmaşık olmasa da ben onu çok düşünüyorum sanırım.bu da işleri zorlaştırıyor.beyinciğim yoruluyor bir yerden sonra:)
belki yazarsam o da çok yorulmaz.bu arada beyinciğimin yorulmama fikri de şimdi aklıma geldi,bak bu da güzelmiş:)
ben paylaşmayı seviyorum ya..hayatı paylaşmak..,bir düşünceyi balon gibi havaya bırakmak ve yükseldikçe anlam bulması..insanların sana değer katmasına izin vermek beni mutlu ediyor..
bu arada paylaşma demişken en alta düğmeler koydum :)
diğer sitelerden kodunu alıp yaptığım ilk eklenti,gözümün nuru:)) arada kullanabilirsiniz:)hani biraz olsun gülümsetebildiysem sizi ,paylaşınca arkadaşlarınız da gülümser,mutluluk ömrü uzatırmış ya sırf insanlık daha uzun yaşasın diye yani:)
bir çıkarım yok..
aaa inanmıyor şuna bak :)
bak bakıyım siteye reklam var mı :) yok arkadaşım :)
ya gülme ya :))

2 okurcuk yazarcık var:

banabirbloglazım dedi ki...

:) bayıldım

dilallalla:) dedi ki...

:)canımsın dün o kadar okudum ki bugün onların yansımasını yaşıyorum,ben yaşayınca buraya yansıtıyorum zannımca:))