30.11.2010

bir bir biri birilerine:)


dilara yucesoy ,lallarallalala tv için istanbuldan bildiriyor:

‎"kasım bittiiiiiiiiiii:) " naraları ile bu ayın bitmesi bazı çevrelerce sevinçle karşılanırken, hala aşkı bulamayanlar için "of ya kasım da bitti" şeklinde üzüntüyle uğurlandı..
ve geçmişi bırak geleceğe bak dedi içimden bir ses ve baktım :
bugün 1 aralık (bu farkındalığımda twitter insanlarının etkisi çoktur)
yaptığım kısa araştırmanın sonuçlarını bildiriyorum:
varan 1: ‎1 aralık 1906 - Dünyanın ilk sinema salonu Paris'te açılmış..
Buradan paris büyükşehir belediyesine teşekkür ediyorum:D

varan 2: 1 aralık 1935 - Türk kadınını siyasal haklarını kazanmış..
yok siyasete girmeyeceğim tabiki ama bu iyi birşey :)

varan 3: 1 aralık 1987 - Dünya Sağlık Örgütü (WHO) Dünya AIDS Günü'nü ilk kez duyurmuş..
iyi etmiş halkı bilinçlendirmek gerek:D siz yapmanız gerekeniz biliyorsunuz değil mi beybiler:)

varan 4:1999 - Burj Al Arab (321 metre yükseklikle dünyanın en yüksek oteli) hizmete açıldı.
ordaaaa bir burj al arab var uzakta,gitmesekte görmesekte ordaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

varan 5: 1 aralık wudi elının(woody allen)da doğum günüymüş
hepi börtdey vudiiiiii hepi börtdey vudiiiii:))) severiz kendisini yani barcelona barcelona filminde ispanyayı bana bir kere daha sevdirdiği için bende onu sevdim :)

ve acı kaybımız..çok severdim..secaattin tanyerli ..sevdim bir genç kadını ve papatya gibisin beyaz ve ince parçaları ile beni benden alan adam..kendisi 1 aralıkta vefat etmiş..tüm sevenlerinin bir kez daha başı sağolsun..

ve son olarak:

‎1 aralık 2010 veeee habertürk spikeri telefonla bağlanan bilir kişiye "haberimize şey ettiğiniz için teşekkür ederiz" dedi. türkçem ne kalde?
türkçemizi türkcheleshtirmeyiniz efenim!

sevgi ve saygılarımla!!

ps:bir bir biri birilerine diye de bir şarkı vardır onu da söylemeden edemeyeceğim:)

0 okurcuk yazarcık var: