30.11.2010

öğrendim..


kayıp rüyalarım vardı benim
Mahalledekilere anlatırken uydurmak zorunda kaldığım ..
yaratıcılığı öğrendim ben ..

kırık oyuncaklarım vardı benim
onarmayı öğrendim,canlarını yakmadan
konuşa konuşa dindirirdim acılarını bez bebeklerimin

bir kumbaram vardı benim
biriktirmeyi öğrendim ama öyle ki
gereksiz doldurursan almıyordu gerekenleri ..boşaltmayı da öğrendim..

bisikletim vardı küçükken kırmızı..
adrenalini tanıdım onunla
düştüm,kalkmayı öğrendim
kızmasın diye babam
ağlamamayı öğrendim düştüğümde..

dostlarım vardı benim
yeraltı canavarı oyunları uydurup oynadığım
klüp evlerinde çikolatalı ekmeğimi paylaştığım
paylaşmayı öğrendim ben..

amacım uğruna çok çalışmayı öğrendim,
belki para kazanmayı..
kağıttan papatyalarımı sattım sınıfta ilk
aç kalmamayı öğrendim babamdan
kimseye muhtaç olmamayı..

ve o kadın..annem vardı benim..
emek kızartmayı,dişlerimi fırçalamayı
kadın olmayı...
ve güçlü olmayı ondan öğrendim birde,
o üzgün olduğunda,karanlıkta rodrigoyu dinlerken...

2 okurcuk yazarcık var:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş canım seni seviyorumm

dilallalla:) dedi ki...

teşekkür ederim annem benim..bende seni çok seviyorum:)