23.11.2010

kavanozu öpmek:)



Efendim merhabalar,
Biraz önce bir bardak kırdım mutfakta bulaşık yıkarken.Nedense bgünlerde bir sakarlık peydah oldu hayatımda.. Gün geçmiyor ki dilala bir sakarlık daha yapmasın:) Ne yapabilirim yahu,şuan hayatımda varolan tek heyecan "mutfakta akrobasi" olduğundan mıdır neden bilinmez..
Bunu da seviyorum evet yanlış duymadınız akrobasi..
Üşengeçliğimden olsa gerek bütün işi bir anda yapayım diyorum ve bazı mutfak gereçlerini de bu yolda kurban ediyorum.
Misal geçen gün bu güzel havaya haksızlık etmemek adına kahvaltımızı balkonda yaptık.Sofrayı toplamaya başladım.10 tane kahvaltılık var ben beşini üstüste koyup götürme çabasındayım ve haliyle %20sini feda ediyoruz:)Aynı anda 7-8 tane bardak taşımaya çalışmam da cabası oluyor tabii..
Ama ailem buna çabuk alıştı sanırım.
geçen gün yine bie sofra toplama seansında bir baktım ki babam salça kavanozunu öpüyor.."Babacım dedim rahatsız mısın napıyorsun??"dedim ve babamın verdiği cevap alkışlanasıydı hakikaten :
"Kızım bugünlerde çok fazla şehit veriyoruz bende kavanozla vedalaşmak için kapağını öpüyorum nasılsa sen birazdan kıracaksın :))"
Aaah ah..
Acilen işe başlasam fena olmayacak:)))
Sevgiler..
Dila..

0 okurcuk yazarcık var: