26.11.2010

24 cm :))


efendim merhabalar
bugünlerde blogum teyzelerin yemek bloglarına döndü.
evet farkındayım ama beni bu hale getirenler utansın diyorum ve devam ediyorum..
biraz önce tam 24 cm olan bir taze fasülyeye rastladım dolapta ..(dedi naber,dedim iyidir :D)
zeytinyağlısını yapayım demiştim ama 24 santimi 8 parçaya bölerekten ancak yemeğe katabildim..
biraz daha büyük olsa sadece 24 santimlik tek fasülyeyi bile 1 domatesle yemeğe çevirebilecektim.
ah şu hormonlar..
annem çok güzel alışveriş yapar.hepsini tek tek mülakata sokar ve besinlerin doğal olmasına çok dikkat eder:)
hatta öyle ki yemeğin güzelliğinin öncelikle, besinlerin tazeliğine bağlı olduğunu söyler..
ama o gün başka seçeneği olmayacak ki bizim 24cm ve onun gibiler alışveriş filemize girebildi:)
neyse ben yemeğin tabanını yaptım düdüklüde tabiiki..pişmeye bıraktım..
ayy düdüklünün havasını bir görmeliydiniz:)
bir pıstlamalar, tıslamalar türlü atraksiyonlu hareketler falan..
nasıl da sinsiii arkamda :D vallahi tırstım düdüklü tenceremizden..
birazdan altını kapatacağım o,o zaman görecek bana tıslamayı :)
bu arada söylemeden edemeyeceğim: yemek konusunda annem mükemmeldir.
ama şöyle bir durum var ki o kulak,ben de boynuz olarak kendisini geçmeliymişim..
fena değilim yani sadece domatesle aramda özel bir bağ var..koydukça haz alıyorum daha çok koyasım geliyor:))
diğer sebzeleri de seveceğim gün gelecek ve ben o gün daha iyi olacağıma eminim :)
sevgiler.
dila..

2 okurcuk yazarcık var:

şeyda dedi ki...

tek kelime ile harika çok sevdims

dilallalla:) dedi ki...

:)))