14.11.2010

yatağınısıtmakiçineyapmalı



gece ondaydım..
çok üşümüştüm ,o kadar ki iki kadeh şarap bile yetmemişti ısınmama..
yatağa geçtim,uyumak gerekiyordu artık sözler tükenmeden..
bir baktım yanıma geldi..
yattı...o kadar sıcaktı ki..
dokunduğunda kalbinin atışlarını hissetmemek olanaksızdı..
bakışları içini anlatıyordu..o kadar sıcak ve güzel bir histi ki sevginin görülebilir olması..buz gibi yatağımı ısıtıvermişti adeta..
en çok da o karşılıksız,ne olduğunu anlayamadığın ama içimi ısıtan şey için bile sevebilirdim onu,
ki o bana ayak masajı bile yaptı..
iş bu varlık pufu..andrellamın minik kedisi:)

o minicik tüylü yaratığın sıcaklığı o kadar sıtmıştı ki içimi,hayatta kimse üşümeyi haketmediğini düşündüm, yatağına yattığı anda..
sonra bu sıcaklığı başka neyde hissedebilirim diye düşündüm ve dedim ki;
"ulen evlensem mi acaba? beyaz atlı prensimi bulamasam bile en azından bir kalas bulurum..yakar onunla ısınırım":D

ay hayır olamaz..
olmaz!..
yani olmasa
yok yok olmasın..
hayır yaaaaaaaa:(
---------------------------------------sessizlik-------------------------------------
:))
anladım ben anlamam gerekeni..
iyisi mi bir kedi de ben alayım
en azından bunu söylerken beynimi kullanmış oldum :))) mutlu da oldum:)
sevgiler..
dila


ps for andreea :
andreea this note is only for you sweety:
"i love that grey fat monster soooo much ,and love u too of course" this is what i am saying to them :)))

0 okurcuk yazarcık var: