16.11.2010

--l i e--


hem yakın hem uzaktı bana benliğin
ve hep öyle kalacaktı içtenliğin..
hep böyle gülümseyecektin bana..
benim içim titrerken sarıldığın an
sen şefkatle daha sıkı saracaktın bedenimi..
aşk farklı bakış açılarından aynı yere bakmakmış..
ama ben sana bakarken hep olduğundan daha öte..
sen sevecektin beni..aynı tadla..aynı hazla..
açıklanamayanlar hep vardır yaşarken sen
bunda biraz daha fazla, farkı sadece bu..
dinle..şimdi ne olacak deme..
sus adam..

anlamını yitirmiş sahte cümleler kuracağım sana...
kandıracağım seni hep olduğu gibi..
istemek yetmiyor bazen dürüst olmak için..
sahtelik,
evet sahtelik doğru oluyor..
"onu kaybetmemek adına.."

cümlelerimi..
gerçeklerimi içime akıtıyorum yaklaştığın an..
gitmiyorsun ya ..
o bile yetebiliyor..
o yüzden sus adam!!
sadece mutlu ol..
seni kandıracağım..
her zaman olduğu gibi..
hep olduğum gibi..

.dilarayucesoy.

0 okurcuk yazarcık var: