22.11.2010

ay yay ya:))let's do lambada!!



efenim ben küçücüktüm,içi dolu turşucuktum bu şarkı çıktığında:))
birde eteğim varmış hatta böyle fırfırlı,rengarenk falan..eteğimi giymediğimde yerinden santim kıpırdamadığım gibi(sanatçı kaprisi mi desem ne desem ),eteğimi giydiğimde kaptırıp masaların üzerinde oynarmışım:)
hatta annem ve babam da belimden tutup maymun olurlarmış arkamda:))
aaah ah onları o halde görmek gerekti aslında:)
ama hakkını verirmişim dansımın da ki herkes hayran kalırmış:)
ya benim ruhumda oynak birşey var hakikaten:)
ay yay yay yaaaaaaa:)
let's do lambada:)

sevgiler efenim:)

2 okurcuk yazarcık var:

xLarge dedi ki...

sakat şarkıdır bu, yalnız dansı daha da sakattır. zaten o günden sonra başladı millet birbirine yapışmaya :)

dilallalla:) dedi ki...

sakat yahu hakkaten :D hatta tehlikeli de ama
hala eğlenceli
hala eğlenceli:)))))