16.11.2010

Blog yazma konusunda yazma çalışmacası:)




Efenim saat sabaha karşı dört olmuş,yani azıcık daha okursa dilacık karşı değil bildiğin sabah olacak güneşin doğmasıyla..Ama gel gör ki id’i* dilayı ele geçirmiş.”yok efendim blog yazıyorsun sen,ne yapacağını biliyor musn ??bir oku da öğren bakalım” diyor beni uyutmamakla kamıyor ve çılgınlar gibi okumaya sevkediyor yine:)
Daha fazla dayanamadım..(Bu arada yatağımdayım ben,uyuyacakyım izin verseydi) telefoncuğumdan girdim.gugıl amcaya yazdım
”how to be good blogger”
getir bakalım:)
okudum,okudum ,okuduuuuuuum süper muhteşem fikir sahibi oldum:)
Yani bu da demek oluyor ki:
Sizin için çok hain planlarım var ,totem yapıp bağlamaya kadar gidiyo ,öylesine çılgın ,öylesine saplantı oluştu yani durum çok fena:)
Aaaa blog önerileri konusunda bilgi aldığım bloglara da teşekkür etmek istiyorum..
yalnız lütfen sağ tıklayıp yeni pencerelerde açın,onu yapmayı daha öğrenemedim:)
Kirmizi adam
Bildirgeç.org
Wolkanca
bidüşün
Bu arada normalde rakiplerinizin linklerini vermeyin dedi bir yerde ama ben hümanistim :) emeğe saygı:)
----ya da verin diyordu ama ben size iyi görünmeye çalışıyor da olabilirim..
“think again” derim ..
Ve cevabınızı verebilmek için linklere bakmalı sanki …
tamam ya sustum:)))--

Sevgiler
Dila..


* id:
Sigmund Freud'un 3'e böldüğü kişilik yapısının en alt, fakat en güçlü basamağı. Freud'a göre id kişinin ilkel benliğidir. Hazın doyumu ilkesine göre çalışır. Hiçbir sosyal kuralı önemsemeyen idin tek istediği, isteğinin anında yerine getirilmesidir. İd için aynı zamanda kişiliğin çocuksu tarafı da denilebilir.

0 okurcuk yazarcık var: