Aşk uğruna ailem ve kişiliğim dışında var olan bütün isteklerimden vazgeçebilirdim herhalde...
7.02.2011
Aşk uğruna en çok istediğin neyden vazgeçerdin?
5.02.2011
e dilala hasta olursa ...
İnsan hasta olunca şımartılmak istermiş ya ..Haklılar!!..İşte isteklerim :
Sıcakcık köpüklü bir banyo esnasında bol yavaş yavaş yudumlanacak tarçınlı sıcak şarap,yanında kocaman bir kutu raffaello!! Banyo sonrası güzel bir masaj..vanilya yağı ile olabilir..oyyyy oy !! Sonrasında e artık bebekler gibi uyurum herhalde :))
çok şey mi istiyorum yaaaaaaa??
ps: bu postun sevgililer günü ile hiçbir ilgisi yoktur :))
bavul..
düşünsene.. koysan bavula dileklerini..sonra tren garında unutsan.. unuttuğunu unutsan sonra hayaller kalsa içinde sadece… tam umutlarının tükendiği anda sessizliği bürünse “o an”ın içindeki herkes.. garda hayallerini bulanın gerçekleştirme gücü olsa mesela.. işte o zaman mutlu mu olsan!! gara gidip diğerlerinin bavullarını açarak mutlu etsen sen...
saatler
bir zaman sonra gelecekti beklenen..
ama geçmez olmuştu zaman..
seçimler hep vardı insanlık için ama yalnızlık bunlardan biri olmamıştı hiçbir zaman..
...
tüm ihtiyacın olanları yanına aldığını sanarsın ya giderken,geride bıraktıklarına ihtiyacın olabileceğini düşünmeden..
oysaki oyuncak ayısı ısıtabilir miydi ellerini o küçük kızın dışarıda, o nereye gideceğini bile bilmeden yürürken..
29.01.2011
Ben var doğal ahşap çok sevmek!!
Canlarım benim,
Tasarımlarda özellikle ahşabı çok seviyorum..doğal renginde olan ahşap ve pleksi karışımı tasarımlara aşık olabiliyorum ben :)) ve ya ahşap metal :)
gerçekten inanılmaz sade bu yatak..ama beni çekiyor işte!! ek nedeni doğal rengindeki ahşap!!
buna bayıldım aşık oldum öldüm :) kendime ait alanlar yaratmayı seviyorum küçüklüğümden beri:) oyun oynarken çarşaflarla ayırarak gizli bölmeler yaratırdım kendime :) ya takılı kaldım o dönemimde yada seviyorum hakikaten :))
Bu yaşam alanı konusunda yorum yapamıyorum bile..gayet geniş bir kütüphaneye sahip olan dilala, köşeden kitabını alıp ,rahatlık seviyesi maksimumda olan koltuğa yayılıp,nescafe stokları tükenene kadar kitap başından kalkmamayı hayal etmemesi olanaksız :))
evvet beybiler bu ev benim olsun sadece bunu söyleyebiliyorum!!
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)













