26.12.2010

"Somali'ye some Ali"

Beybilerim selam:)
Bu sabah pek iyi kalkmadım ben nedense böyle bir keyifsiz,bir kara bulutlu.öylesine uyuzum yani o derece..
Kalktım, kahvaltımı ettim,bulaşıkları makinaya yerleştirdim (evet çok zenginiz biz :))
Geldim bilgişimin başına,tv açtım ses olsun biraz böyle bıcırdasın yanımda diye.. Bir baktım trt haber açık kalmış geceden.."Türkiyeden doktor geldi" diye bir program açıldı,merak ettim ve izlemeye başladım..
Program Somali'ye gönüllü giden doktorlarımızın yaşadıklarını anlatıyor..İnanılmazlar..
Doktor diyor ki "Buradaki doktorların  o kadar çok şeye ihtiyaçları var ki ,Türkiye'den getirdiğimiz veya göndermelerini istediğimiz her şeyi burada bırakacağız,çok fazla ihtiyaçları var.."Hatta diyor ki canım Türk doktorum ben valizimde getirdiğim kıyafetlerimi de onlara bırakacağım  düşünebiliyor musunuz ??
Hakikaten oraya gönüllü giden Türk doktorlarımızı da bundan haberdar olmamızı sağlayan TRT haber kanalında yayınlanan "Türkiye'den doktor geldi" programı emektarlarını da canı gönülden tebrik ediyorum!!


Bu posttan alınacak ilk ders: İnsanlık örneği!İzle, öğren ve sessiz kalma harekete geç!!
Bu yazıdan alınacak ikinci ders: Yok efendim bugün biraz canım sıkkın,şu olmadı bu olsaydı,ne yapıyorsun Dilara ya bi git ya..Açlıkla boğuşan insanlar var,hastalanmaları neredeyse ölümle eş anlamda..sen ne diorsun!!
Bu cümleleri ben kızım dilara sana söylüyorum ,okurcuk sen anla..
Sevgiler efenim :)
Dilala..

0 okurcuk yazarcık var: