21.12.2010

oyyyy yerim:)


       Christmas çok yakında hakkaten geliyor. E yeni yıl  yolda :)

    

Eğlencenin dibine vuracak beybiler için dev hizmet yine yeni yeniden Dilala'dan :)

     Bugün blogları gezerken süper bir tasarımcı buldum..
Kendisi mini şapkalar ve saç aksesuarları tasarlıyor..ben çok beğendim ve bakmak isterseniz diye link veriyorum :))
yalnız ne yapıyoruz
yeni sekmede açıyoruz :))
İşte karşınızdaaaaaaaa
Janineeee Basiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil :))

3 okurcuk yazarcık var:

banabirbloglazım dedi ki...

:) cok eğlenceli

dilallalla:) dedi ki...

bencedeee diğer tasarımlarını da çok sevdim ben :)

Unknown dedi ki...

Hi………….
Thanks for Your great information , I like it !!!!

Is any one give info releted to cosmetic surgery Burun estetiği ??

Hello all Dr.Yakupavsar one of best Op.Dr in cosmetic surgery. His company name Yakup Avsar. the very famous compnay releted to plastic surgery & cosmetic surgery etc..... One best think this person is doing most of the turkey Actor and actress plastic surgery and nose surgery and cosmetic surgery .

you must take advice form him related to this matter. for the better know you contact this address www.yakupavsar.com
Mardin Ebulula Street Violet Street Number: 1
Akatlar / Istanbul (Bjk College Behind) pin-304080
Burun estetigi