7.12.2010

Mommy's back:))

aah ah canlar..
birkaç gündür servis dışıydım:) bugün halkın arasına girdim de kendime geldim :) 
mini bir depresyon hadisesi atlattım ki sormayın.yani sanırım depresyondu..
hayatımda ilk kez hönkür hönkür ağladım amaaa geçtii tabiiki.. hatta öyle bir kaybetmişim ki kendimi bu satırları nasıl yazdığımın inanın bilmiyorum ama belli ki benim kafam kabarmış içim çökelmiş:)
uzun zaman yazamadım ..ama bir sor neden yazmadım :)
düşünün ki bu bir örneği sadece,diğerlerini yazsam "bu akşam ölürüm" şarkısının bıraktığı etkiyi bırakacağım ondan korkuyorum:)))
eğlencelik yazılarımlan tekrar karşınızda olmak dileklerimle ,
sevgiler efenim (dilalaya alkıııııışş) ehe :))
selam ver,
vee perde kapanır :D


ay annem ben tiyatroyu da özledim yaa:)buda size ps olsun :))

0 okurcuk yazarcık var: